Prachtig boek over wonen…

Er is een boek dat al jaren in m’n zicht staat. Island Life, inspirational interiors geschreven door India Hicks & David Flint Wood. Met prachtige foto’s van David Loftus.

Zo nu en dan pak ik het op en blader ik het weer even door. Prachtige foto’s, mooie interieurs, weliswaar van het soort dat voor maar weinigen onder ons bereikbaar is. Maar in dit geval stoort me dat niet. En dat komt omdat er voldoende inspirerende beelden in staan waar je ook in je Nederlandse interieur mee uit de voeten kunt. Ook als je niet tot de happy few behoort.

Dit boek is uitgegeven in 2003, niet meer heel recent dus. Maar omdat de interieurs prachtig tijdloos en comfortabel zijn en het kleurgebruik fris en warm is, zonder tuttigheid, is het een boek waar je voorlopig nog mee vooruit kunt.

Het is te bestellen bij bol.com. Daar kun je ook een (kleine) afbeelding van de cover zien, een representatief plaatje voor de inhoud van het boek. Ralph Lauren schreef het voorwoord, dus als je van die stijl houdt, dan is dit boek zeker iets voor je.

This entry was posted in kleur and tagged , , , by Nancy Koornwinder. Bookmark the permalink.

About Nancy Koornwinder

Ik ben Nancy Koornwinder, Social Media expert. Met 10 Social help ik ondernemers hun bedrijf te laten groeien. Inmiddels heb ik zo ongeveer elk beroep voorbij zien komen.. van makelaar tot steigerbouwer en van spelontwikkelaar tot estate planner. Allemaal zagen ze snel resultaat. En daar doe ik het voor. Resultaat!

2 thoughts on “Prachtig boek over wonen…

  1. Ik ben benieuwd! Na zulke lovende woorden heb ik hem besteld. Maar is het niet handig om te vermelden om welk boek hert gaat? Nu kwam ik erachter door te klikken op de link van Bol.com. Groetjes, Elvira

    • Hi Elvira, dank je!! In mijn enthousiasme heb ik het er niet bij gezet… Ik ga het meteen aanpassen. Leuk dat je het besteld hebt, veel plezier ermee. Groet, Nancy

Geef een reactie

