kleurkleur wenst je een fijne zomer..!

Er is veel gebeurd de afgelopen maanden. Lag de nadruk vorig jaar nog erg op vastgoedstyling, nu is dat verschoven richting kleur. En ook al heb ik erg van de vastgoedopdrachten genoten -vooral als de onder handen genomen woning heel snel verkocht- bij kleur ligt nu eenmaal mijn grootste passie. M’n bedrijf heet niet voor niets kleurkleur.

Inmiddels ben ik docent kleurconsulent en help ik mensen om mijn eigen vak uit te gaan oefenen. Daarnaast zijn er een aantal mooie samenwerkingen ontstaan. Steeds vaker wordt mijn hulp ingeroepen door collega’s die er qua kleur niet uitkomen. Dan blijkt steeds dat een frisse blik helpt en dat ik het proces kan versnellen door het geven van een onafhankelijk advies.

En dan is er natuurlijk het zakelijk twitteren en bloggen. Wat begon als een benefiet-actie (voor Simone V. die geld nodig had om een jaar in Afrika vrijwilligerswerk te kunnen doen) is inmiddels een stevige poot van kleurkleur geworden. Een aantal keer per maand help ik ondernemers op weg op twitter en met het opzetten van een zakelijk blog. Inmiddels word ik ook gevraagd om voor grote groepen iets over twitter te vertellen. Spannend, en natuurlijk heel erg leuk.

Zou je zelf een keer willen deelnemen aan een workshop? Kijk dan in de Agenda voor data en prijzen.

Nu is het mooi geweest.. kleurkleur gaat er even tussenuit. Strand, zon, boek, fiets en familie.. dat is waar het de komende weken om draait. Zoek je toch wat kleurinspiratie? Kijk dan even naar dit filmpje.. dan kun je er weer even tegen.

Plaats een reactie