Workshop Zakelijk Bloggen…

Vanochtend gingen drie prachtige nieuwe blogs de lucht in. Nouja, eigenlijk twee. De derde werd alleen vernieuwd. En dat maakte het voor mij lastig. Normaal werk ik met een aantal mensen hetzelfde proces door. Nu hinkte ik letterlijk op twee benen (door een gekneusde voet én het uiteenlopende niveau van de deelnemers).

Toch was het een bijzondere ochtend. Drie bevlogen ondernemers… net gestart, al een paar jaar bezig, en al 15 jaar ervaring. Alle drie sinds korte of veel langere tijd heel dierbare, leuke vrouwen. Heel bijzonder om juist dit drietal vanochtend zo intensief aan het werk te zien gaan met de kern van de zaak, namelijk – Wat is mijn boodschap?

Via deze weg wil ik jullie (deelnemers) vragen om te reageren op dit blog en de link naar jouw blog in je reactie te zetten. Zo kunnen anderen kijken hoe het met jullie blogs gaat… Ik ben heel benieuwd en zal jullie posts zeker lezen!

Deze workshop vindt plaats op de volgende data, kijk in de Agenda of er nog plaatsen beschikbaar zijn.

  • 29 juni
  • 13 juli
  • 7 september
  • 5 oktober
  • 2 november
  • 30 november
  • 28 december

Wil je ook zakelijk bloggen, schrijf je dan in via nancy@kleurkleur.nl of door te reageren op dit blog. De workshops vinden plaats op woensdagochtend, van half 10 tot half 12, in Haarlem. Na inschrijven ontvang je meer informatie.

2 thoughts on “Workshop Zakelijk Bloggen…

Geef een reactie

