Monumentaal appartement? Of parkeergarage…

Deze slideshow heeft JavaScript nodig.

De makelaar benadert me. Of ik even naar de Funda-foto’s wil kijken. Misschien dat ik kan zien waarom dit mooie, lichte appartement niet verkoopt. Waarom er zelfs niemand komt kijken..

En ja, ik kan het zien. Het appartement ziet eruit als een parkeergarage.. met een prachtig plafond, dat wel. De Fundabezoeker die doorklikt op dit appartement zal niet verleidt worden tot een bezoekje.

Ik stel voor de woning te meubileren. De woningverkoper huurt meubels en accessoires van mij en ik richt het appartement in. De makelaar plaatst nieuwe foto’s op Funda en dan is het afwachten…

Maar niet lang. Dezelfde week nog komen er mensen kijken, en ze zijn enthousiast… maar hun eigen woning verkoopt niet, en daar willen ze toch op wachten. En zo gaat het een aantal maanden. Er zijn regelmatig bezoekers, en vaak zijn ze enthousiast. Maar de een krijgt de financiering niet rond en de ander mist een babykamer.

Totdat er iemand binnenloopt en direct beslist; dit is het. Precies zoals het er staat. Na een spannende tijd waarin alles nog door falende financiering mis kon lopen is het appartement definitief verkocht – inclusief alle meubelen en accessoires.

One thought on “Monumentaal appartement? Of parkeergarage…

Geef een reactie

